Technická podpora pro zákazníky se servisní smlouvou

Pro klienty s uzavřenou servisní smlouvou je připraveno vyhrazené a přednostně odbavované telefonní číslo i přednostní řešení požadavků v online systému Helpdesk s rozšířeným časovým rozsahem poskytované podpory. Více informací o poskytovaných službách naleznete v sekci servisní služby nebo na tel. čísle +420 416 787 787 či emailu: obchod@saitech.cz.

 

Základní parametry podpory se servisní smlouvou:

  • Rozšířený rozsah podpory: Po-Čt 8:00 – 16:30, Pá 08:00 – 15:00
  • Vyhrazené a přednostně odbavované telefonní číslo
  • Přednostní odbavení požadavků zákazníka v online systému Helpdesk
  • Garance reakčních dob či potřeby servisního dojezdu (již od 4hodin)
  • Legislativní a modulová podpora