Webový klient aktivní

Umožňuje nahlížet, kontrolovat a editovat docházku díky webové aplikaci.

Poskytne Vám komfortní přístup k docházkovým rozpisům. Během chvíle uvidíte nejen svou docházku, ale i všech Vašich zaměstnanců. Nepotřebujete složitě instalovat zástupce Docházky, nyní Vám stačí webový prohlížeč a operační systém, který běžně používáte. Jediné, co potřebujete je webová adresa aktivního webového klienta, uživatelské jméno/číslo a heslo. Kdykoliv se můžete podívat na přítomnost zaměstnanců či kolegů. Veškerá práce se záznamy probíhá online.

Pro personalisty, vedoucí pracovníky :

Docházkové rozpisy

V aktivním webovém rozhraní jsou téměř totožné s desktopovou verzí Docházky, díky tomu není třeba školení zaměstnanců, kteří budou s klientem pracovat. Stejně jako v Docházce i tady máte přehled o:

  • Střediscích – všechny definovaných střediscích, které jsou v rozpise k dispozici s Vaším účtem, stejně jako v Docházce jsou ve stromové struktuře
  • Seznamu zaměstnanců – přehled všech zaměstnanců, kteří pracují v daném středisku
  • Zaměstnancích – detailně rozepsaný docházkový rozpis zvoleného zaměstnance www aktivní - přehled.jpg

 

Volba kalendáře

Variantně je možné přehled středisek tlačítkem změnit na kalendář, který uceleně nabídne pracovní měsíc zvoleného zaměstnance.

Díky tomuto nástoji máte přehled o splnění či nesplnění pracovního fondu vybraného pracovníka.

www aktivní - kalendar.gif

 

Detailní karta zaměstnance

Nabízí jasný přehled o pracovním procesu v daném dni. V jedné sestavě přehledně vidíte detail celé pracovní doby zvoleného zaměstnance.

  • Přehled dne – stručný přehled o zvoleném dni, jménu a osobním čísle zaměstnance, jeho zařazení do střediska a přehled o odpracované době v daném dni včetně možnosti schválení docházky
  • Registrace – přehled o registracích originálních, tak upravených; jako v klasickém rozpisu je zde ruční zápis v závorce
  • Konta – detailní přehled o nastaveném kontu daného pracovníka, tato konta lze zde upravovat
  • Detail směny – rozdělen do několika částí, přičemž nejzajímavější je graf směny, který ukazuje průběh pracovní doby; dále zvolený druh směny včetně přesčasů a poznámky

 

www aktivní - karta.jpg

Veškeré Vámi schválené docházkové rozpisy lze plnohodnotně exportovat do souboru .pdf a následně tisknout přímo z Vašeho prohlížeče. Výsledný docházkový list je totožný s tím, který tisknete aplikace Docházka.

 

Pro správce sítí :

Aktivní webové rozhraní nevyžaduje zdlouhavou implementaci na každou klientskou stanici zvlášť. Jediné, co musíte udělat je nainstalovat webového klienta na server a uživatelům rozdat webovou adresu, na které klienta najdou.

Webové rozhraní též nabízí možnost firemní identity. Rozhraní lze bez problémů upravit, aby ladilo s vašimi firemními barvami. Je možné též na úvodní stranu vložit logo společnost.

 

Technické výhody a požadavky:

  • Aktivní webový klient lze spustit z webových prohlížečů
  • Není závislý na operačním systému, který využíváte
  • Tato aplikace je naprogramována v jazyce PHP, který je dostupný pro webové servery na všech hlavních platformách
  • K prohlížení stačí pak už jen webový prohlížeč podporující Java
  • Jako SAI 3.0 je toto rozhraní uloženo na serveru, na kterém se provádí veškeré změny, opravy či aktualizace
  • Aktivní webové rozhraní podporuje více jazykových mutací. Základní verze obsahuje češtinu, slovenštinu, angličtinu a němčinu
  • Operační systém: Windows XP, Server 2000 a vyšší
  • Požadavky na server: Windows, Linux
  • Webový server: IIS 5.1 a vyšší, Apache 2.0.0 a vyšší